Організація догляду за дітьми в умовах карантину


1.Перед початком зміни вихователі повинні провітрювати приміщення не менше 15 хвилин та обробити поверхні дезінфікуючим засобом.  

2.Ранковий прийом дітей до закладу вихователі проводять на території закладу за межами його будівлі. В разі несприятливих погодних умов – на вході в приміщення .

3.Батьки або супроводжуючий, які приводять дитину, повинні мати захисну маску або респіратор.

4.При вході на територію закладу дитина та людина, яка її супроводжує, повинні проходити обов’язковий температурний скринінг. Якщо має місце підвищена температура (37.2 0С або більше) або ознаки респіраторного захворення у дитини або супроводжуючого, то допуск на територію заборонено!

5.Кожні чотири години проводится вимірювання температури у дітей за допомого безконтактного термометра або контактних особистих термометрів із занесенням результатів у чек-лист контролю температури дітей.

6.Контактні термометри після використання обробляються антисептичними засобами та зберігаються у закритій ємності.

7.Якщо виявлено підвищення температури у дитини, її ізолюють в спеціальному приміщенні медичного блоку. Обов’язкове інформування батьків дитини! Після обстеження або лікування дитина до дошкільного закладу приймається тільки при наявності медичної довідки від сімейного лікаря.

8.Вихователі повинні проводити з  дітьми додаткові бесіди, ігри та вправи щодо важливості дотримання індивідуальних засобів захисту від коронавірусу та фізичного дистанціювання.

9. Вихователі повинні ретельно слідкувати за дотриманням дітьми правил особистої гігієни та контролювати тривалість та правильність миття рук.

10.Мінімізувати перебування дітей в приміщенні, надавати перевагу діяльності, що проводиться на відкритому повітрі. Обмежувати заняття та ігри, що потребують використання значної кількості додаткових матеріалів

11.Розташування меблів (столів, стільців, ліжок ігрового обладнання) в групових приміщеннях повинно забезпечувати максимальне фізичне дистанціювання. За можливості мінімізувати кількість дітей, що перебувають за одним столом.

12.Під час перебування на ділянці уникати контактів з дітьми та вихователями інших груп. Забороняється обмінюватись іграшками та проводити освітні заходи, які передбачають об’єднання дітей різних вікових груп.

13. Забороняється проведення масових заходів (вистав, свят, концертів) за участю дітей з більш ніж однієї групи та за присутності глядачів (відвідувачів)

14. Заборонено відвідувати спортивну та музичну зали, Спортивні, музичні заняття та заходи заходи проводити на майданчику  у межах однієї вікової групи (без сторонніх осіб).

15.Іграшки повинні митись 2 рази на день: після денної ігрової діяльності та наприкінці дня.

 

16. Повернення дітей додому здійснюється за межами приміщення закладу та с дотриманням дистанції 1.5 м між вихователем та людиною, яка забирає дитину. В разі несприятливих погодних умов – на вході в приміщення. Заборонено віддавати дитину людині, яка є неповнолітньою!